پرسپولیسی ها با بازل سوئیس دیدار Ù…ÛŒ کنند

پرسپولیسی ها با بازل سوئیس دیدار می کنند




 

 


پرسپولیسی ها با بازل سوئیس دیدار می کنند


تاریخ : شنبه ،
26 مرداد 1392

قائم مقام باشگاه پرسپوليس به همراه امير مشيري به نمايندگي از قرمز‌پوشان شب گذشته به سفارت سوئيس رفتند و به توافق‌هايي هم رسيدند.


با دعوت سفير سوئيس در ايران شب گذشته بهروز منتقمي، قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس به همراه امير مشيري سرپرست امور بين‌الملل و در غياب محمد رويانيان به باغ شانديز محل برگزاري جشن سوئيسي‌ها در ايران رفتند.

در اين جلسه سفير سوئيس در ايران گفت‌وگويي با بهروز منتقمي و مشيري ابتدا موفقيت‌هاي پرسپوليس در هفته‌هاي ابتدايي ليگ برتر را تبريک گفت و سپس اعلام آمادگي خود را براي پيگيري جهت ديدار‌هاي دوستانه بين باشگاه پرسپوليس و تيم‌هاي سوئيسي از جمله اف.ث بازل را اعلام کرد.

همچنين مقرر شد مسئولان باشگاه پرسپوليس نامه‌اي به سپ بلاتر، رئيس فيفا بزنند و رسما در صورت سفر او به تهران از وي درخواست کنند تا ديداري با مديرعامل باشگاه پرسپوليس و علي دايي آقاي گل جهان داشته باشند. اين در شرايطي است که قرار شد پس از اين نامه سفير سوئيس در ايران شخصا اين موضوع را پيگيري کند.

همچنين توافقاتي بين طرفين براي همکاري‌هاي بيشتر انجام شد که قرار است به زودي مقدمات همکاري‌هاي بيشتر بين طرفين فراهم شود.

البته قرار بود شب گذشته رويانيان در اين جلسه شرکت کند که به دليل مشکلات شخصي منتقمي جايگزين وي شد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل